Min helg börjar nu..

Japp min helg börjar nu eftersom vi är lediga på fredagar och det är så skönt slipper en skoldag så bara fyra skoldagar. Men många gymansier som jag vet är lediga då eller har jag fel?  Iaf så var jag i skolan idag vi hade matlagning i 3 timmar och då gjorde vi kyckling och ris igen :O Och sen till efterrätt så gjorde vi en god äppelkaka och vaniljsås gott men tyckte att det var för sött haha. Sedan efter de så hade vi Engelska och Svenska som jag hatar eftersom jag är sämst på engelska och i svenskan kan jag allt.. fattar inte varför jag går där änns? (jag går på IV för er som inte visste de om ni undrar) hihi.
Men jag borde nog plugga nu för vi ska lämna in en svenska uppsats på måndag och jag har inte änns börjat på den, inte bra. Någon som är bra på uppsatser? haha hjäälp! menmen. Vi hörs pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0