15/2 - 09 - 20:03

Hej alla :) Den här helgen har varit fartfylld hihi.
I fredags sov jag hos Markus och vi kollade på lite film och hade de mysigt, sen vaknade vi vid typ 10 i lördags och jag skulle in till stan och möta linda, carro och challie. Sedan när jag träffade dom så skulle vi på fest men vi hittade typ ingen så jag sov hos linda. Sen idag mötte jag och Linda Poney@ (mathilda) och va med henne en stund vi tog de mest lugnt, vid halv 4 åkte vi hem och jag åkte in till stan för att träffa Carro och Jessica och va med dom sen åkte jag hem vid typ halv 5. Nu sitter jag bara inne på msn och chattar med Poney och Lovisa snackar om sportlovet som är om en vecka fan va nice då blir de mycket fest haha nej men får se vad som händer :) LÄNGTAR!

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0