Back

Nej jag klarade inte av att vara utan bloggen saknade den faktiskt. Det har hänt så mycket under dagarna som jag inte skrvit, förra tisdagen va vi i romme och det va as kul sen har de hänt massa annat roligt som jag inte orkar ta upp. Igår var jag med älskling kom hem vid halv 10 sen idag började jag halv 10 och hade engelska som första lektion de va faktiskt rätt så nice sen hade vi matlagning och svenska. Så vi slutade halv 4. Och snart ska jag och familjen åka till min farbror som fyller 50 år, så kommer väl hem vid 9 nån gång. Puss på er. <3

Måndag - Slutade kl 17.00, så gjorde inget!
Tisdag - Träffade Linda sen va jag med älskling <3
Onsdag - Skola, sen åka till kusinerna
Torsdag - Träffa Linda och Camilla, och kanske Lovisa.. men får se.
Fredag - Vara med Miia och Linda
Lördag - Alla ♥ dag firas med älskling
Söndag - Inget planerat.


Älskling, fast man kanske inte ser så bra. Älskar dig Markus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0