det gick verkligen inte bra,

Hejsan bloggen :), idag så vaknade jag vid 7 och gick upp och gjorde mig i ordning, Mötte upp Nisha vid 20 över 8 och vi hade sällskap till skolan, första lektionen svenska, jag som trodde vi skulle ha typ lexförhör men nej inte på alla ord som jag hade tränat på menmen! Sedan hade vi hygein då hade vi prov och det gick inte alls bra, tror jag fick IG på det provet men kommer ändå få G i slutbetyg hihi, men om jag ändå ska byta skola till sommaren varför änns gå på dom lektionerna. Sedan vid 2 hade vi matlagning till kl 5 då jag mötte upp camilla i stan och där var även mattias och markus några kompisar sen skulle dom typ hem och camilla skulle upp till BK och äta, sedan kollade vi på smink haha rolig dag (not). Just nu måste jag plugga men jag orkar inte göra klart svenskan, får göra det imorgon, jag skjuter alltid upp läxor/prov till sista dagen då jag tränar på det då, nån annan som också är så? . Nu ska jag hoppa in i duchen och efter det ska jag nog sova eftersom jag börjar 9 och ska upp kl 7 så japp. pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0