it never happed

Hejsan, just nu är jag rätt på bra humör. Kom hem för typ 15 min sen,
Iallafall så vaknade jag typ kvart i 7 och gjorde mig i ordning sen åkte jag till skolan, och vi hade engelska skrev uppsats blev helt knas när jag skrev för jag trodde de bara va kladdpapper men nej hon tog in de och ska sätta betyg på det jag skrivit om :S , Efter det hade vi matlagning och gjorde någonting med kött och ris ganska gott.. haha amanda jag åt typ upp allt! ;D Men sista lektionen kunde jag inte gå på för att gjorde en sak.. så efter de åkte jag och mötte Carro, anjelie, melinda i slussen sen åkte vi till liljeholmen för anjelie skulle träffa sin brorsa och sen tog vi en glass på donekn, då typ 3 små 10 åringar bara glodde på oss och aa hände en sak där hahah så galet asså! Sen vid halv  4 åkte vi till stan och mötte Camilla sen skulle odm gå och äta någonstans så följde med. Sen vid typ halv 6 drog alla hem så jag hade sällskap med Jessica hem och nu sitter jag bara här och ska plugga som jag måste för min svensk ska vara inlämnad i morgon *suck*
. Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0