MVG eller ? ;)

Hej bloggen, Vad har ni för er? Själv så kom jag hem för typ en halv timme sen. Vaknade typ 7 idag och gjorde mig i ordning va i skolan typ halv 9 och sedan hade vi matlagning där 2 st gjorde ganska god mat. Sedan hade vi svenska lexförhör, gick väl sådär 23/23 dårå ;) så de är ju bra! Efter skolan åkte mötte jag Becca vid globen, vi åkte till nacka gymnasie och mötte Carro men hon hade gympa så vi fick typ vänta en halv timme sen kom Stella och va med oss, sen drog dom och jag och Carro åkte till orminge för hon skulle prata med någon sköterska. Vid 5 mötte vi upp Camilla i stan och drog till BK och åt. Vid halv 7 drog jag och Camilla hem och nu sitter jag bara här har precis ätit snart kommer dom andra hem och då måste jag typ plugga svenska som jag inte orkar göra dom två andra dagarna så min uppsats är försenad men jag orkar verkligen inte. Nu ska jag kolla tv,
 byebaby <3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0