saknar

Hej alla kära läsare, kanske lite sent inlägg men de får gå. :)
Idag vaknade jag halv 6 för att åka vid 7. Vi hade matlagning jobbade med Carro vi gjorde kyckling med gull gurr det är typ som ris fast vete.Efter de hade vi svenska gick faktiskt ganska bra, Sedan efter de engelska bara i en halv timme så vid halv 2 åkte jag och amanda in till stan för hon skulle gå på gina, så vi mötte carro i centralen och gick dit, efter det satte vi oss på BK och tog en glass och tog de lungt en stund sen kom erica och vi gick upp till indiska där linnea praktiserar så vi va med henne en stund, sedan kom amandas kille och dom gick iväg och jag och carro åkte hem så nu ligger jag i sängen med datan i famnen och ska strax sova, lackar på en kille så jävla mkt just nu åhh... 
 pusshej<3

saknar älsklingen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0