sjuk dag

Hej allihopa.  Idag så slutade vi vid 3 och såg på bio filmen den va jätte dålig fattade ingenting, eller jo men aja! Sen träffade jag Linda vid kungsan för vi skulle typ åka skridskor men de va stängt så vi gick och åt på BK. Efter de så märkte hon att hennes busskort är borta så vi gick runt halva stan och letade där vi varit men tyvärr så hittade vi den inte - man fattar ju att någon tagit de på 3 sekunder så ja. Sedan när vi var i kulturhuset så satte vi oss ner
då pratade en kille med oss på typ 34+ och bara vill ni komma på fest det är dans och sång man bara nej :S Sen han bara kan jag få ditt nummer jag bara öh nej, men han fortsatte och tjata då kom jag på att jag kunde ge ett annat nummer jag gav "dissa lingen" 's nummer och då när han ska ringa säger dom typ "den här personen som har gett dig detta nummer vill inte ha kontakt med dig" eller något så det va kul haha, efter de åkte vi hem vid typ halv 6 och ska snart möta hanna för hon ville ner på donken och äta så jag hänger väl med då.

Ska vara med älsklling i morgon istället för han skulle bort på lördag "/.. fett segt på alla <3 dag och allt :( menmen!

Nu ska jag dra pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0