BIG LOVE! ;D

Hejhej, är helt trött nu.. har haft en bra dag, vaknade vid typ 7 och gjorde mig i ordning började 9, sen så skulle vi ha matlagning i 3 timmar men vi fick sluta 11 :), Vi år pasta ala cabonara (eller hur man stavar de) och sen typ smoothie som efterrätt gott. Efter det hade vi svenska vi pratade typ om världskrigen och massa shit.. MEn vi slutade halv 2 så de va nice. Sen efter skolan träffade jag pernilla och jennifär och vi åkte till stan och dom åt typ på BK och sen drog jag vid kvart i 3 för att möta Markus så vi åkte hem till honom och kollade på 2 skräck filmer sen åkte jag typ vid 8 och kom hem 9 så de va mysigt, nu sitter jag bara och dricker teé. Ska snart sova tror jag är jätte trött, vad har ni gjort idag då?

Juste idag kom Bella hem från NY, har saknat dig.. sen kom Becca hem också från spaninen tror jag :) Så er har man saknat! ;D BIG LOVE

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0