snacka om att leta på fel ställen

Hej orkade inte skriva förut så de blev bara den där listan, Äter glass och gottar mig med nu. men idag vaknade jag kl 7 och gjorde mig i ordning började halv 10.. vi hade engelska vi hade typ prov som vi inte änns skulle ha för hon sa inget så hon bara gav oss ett papper, wierd  :S. Sen efter de hade vi matlagning då vi gjorde köttfärssås och spagetti och sen rulltårta till efterrätt. MUMS!
Sista lektion var svenska men jag orkade inte gå på den för jag hade så ont imagen typ, men sen gick jag , dennis, evelina till tåget .. sen när vi väl kom dit så kommer amanda och emelie så vi hade sällskap till slussen där jag gick av för att möta Becca- länge sen <3 Sen åkte vi och hälsa på Carro för ohn va sjuk så vi va där ett tag efter de så åkte till slussen igen och becca åt på donken, sen tärffade vi kim och pratade lite, sen åkte jag till kista och mötte mamma och sen kollade jag typ i 100 olika affärer efter kläder men hitta inget bra så de får bli stan istället för där har dom bäst affärer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0