whatever

Hejsan,  idag vaknade jag halv 6 fr att hinna göra mej i ordning på 1 timme som tur va hann jag. Sen bar de iväg till skolan och vi hade matlagning, engelska åh fan vad jag hatar min engelska lärare hon fattar inget hon är konstig med andra ord.  Och svenska va inte heller kul, dagen va så seg men sen slutade vi kl 2. Efter de träffade jag carro, anjelie och melinda eller va hon hette (a) och vi dorg till åhlens och kollade på lite saker, senare kom Becca och vi gick till JC och jag köpte lite kläder. Efter det så åkte jag hem med rohid vi hade sällskap till kista sen nu istter jag bara här och inte göra så mycket ska snart äta.

Imorgon har jag ingen skola som sagt - ledig varje fredag, sköönt! :) Sen vid typ 12 ska jag möta LInda och vi ska ta en fika. Efter de ska jag till Carros skola. Sen kanske vi ska på bio, jag carro, becca, markus, husam om de nu blir så. Senare på kvällen ska jag sova hos älskling och ha de mysigt (: .

Förlåt bästis för jag inte kunde komma på din födelsedagsfest i morgon men vi får träffas snart. saknar dig <3
Men GRATTIS IGEN .

Nu ska jag äta puuuuuuuuuuuuuuuusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0